Zwroty i reklamacje
  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien skontaktować się niezwłocznie telefonicznie z sklepem REHABU i odesłać go przesyłką pocztową na adres na adres wskazany przez konsultanta Biura Obsługi Klienta (BOK). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Uszkodzony produkt zostanie wymieniony na inny lub na życzenie Klienta sklep REHABU zwróci nabywcy równowartość ceny produktu ewentualnie zaoferuje mu inne, dostępne produkty do wyboru.
  2. Jeżeli zamówione produkty w tym także kolagenowe uległy uszkodzeniu (mechaniczne, despiralizacja) z winy Klienta, Rehabu sklep ma prawo odmówić uznania reklamacji. Dodatkowo każdy Klient zostaje dokładnie poinformowany o sposobie używania oraz przechowywania produktów w tym kolagenowych słownie oraz poprzez załączone do każdego opakowania ulotki informacyjne.
  3. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W przypadku niezawinionego uszkodzenia towaru przez Klienta Rehabu sklep zwróci koszt wysyłki na wskazany przez konsultanta adres w formie uzgodnionej telefonicznie lub poczta elektroniczną.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 30 MAJA 2014

Szczegółowe informacje na temat reklamacji oraz odstąpienia od umowy znajdują się w dziale REGULAMIN

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl